Posljednjeg dana Festivala neobičnih obitelji cirkuske predstave u šatoru i Domu mladih

Festival neobičnih obitelji stigao je do posljednjeg dana četvrtog izdanja, a donosi tri sjajne predstave suvremenog cirkusa. U 15:30 sati u šatoru postavljenom u lučici Zenta kombinaciju žongliranja i kazališta donosi slovenski EX-TEATHER u predstavi "#Manifesto". Transnacionalna umjetnica Heidi Blumenfeld briše granice između visoke umjetnosti i zabave, smiješnog i ozbiljnog, muževnog i ženstvenog, a njezina je umjetnost žongliranje koje izvedbi daje snažan vizualni karakter. Predstava je umjetničko djelo i umjetnički manifest koji kritizira institucije, suvremenu umjetnost, hipije i hipstere te se kroz nove scenske tehnike uvijek vraća arhetipu. Minimalistička kabaretska estetika spaja se sa cirkuskom tehnikom i karakterom s misijom — ne dosaditi publici. “#Manifesto” je duhovit i ironičan komad koji slavi umjetnost i ruši mitove oko nje.

Amfiteatar Doma mladih od 20:00 sati svjedočit će multimedijalnom performansu "Tanka linija" Nikoline Komljenović koji se gradi oko inovativnog zračnog rekvizita, ribarskog konca. Sastavljen od mnoštva tankih, plastičnih, prozirnih linija koje se urezuju u tijelu, ovaj zračni rekvizit potiču izvođače na kretanje. "Tanka linija" je angažirano eksperimentalni projekt koji se bavi zauzimanjem prostora tijelom, a Nikolini Komljenović na sceni se kao izvođačica pridružuje Jadranka Žinić Mijatović.

Ovogodišnji Festival neobičnih obitelji u 21:30 sati u cirkuskom šatoru na Zenti "Duelom" zatvaraju renomirani francuski akrobatski kolektiv Un loup pour l’homme, zagrebačka Cirkorama i beogradska Cirkusfera. Projekt je to kroz koji ohrabruju i podržavaju umjetnike iz Hrvatske i Srbije da nastave koračanje ka profesionalnoj cirkuskoj karijeri. Četiri izvođača (Danka Sekulović, Hristina Šormaz, Jelena Kalaica, Nemanja Jovanović) i njihovi mentori (Alexandre Frey, Špela Vodeb, Nikola Mijatović) odlučili su da nepovoljne radne uvjete i okolnosti stvaranja radije iskoriste u svoju korist, i uključe ih u kreativni proces nego da podlegnu njihovim nedostatcima